lördag 24 november 2012

Favorit

6 kommentarer:

Anonym sa...

Blåmesen är fågelvärldens terrier, jag har skrivit det förr, men när jag iakttar dem vid fågelbordet om dagarna känner jag väl igen tendenserna från mina egna hundar.
Irene

Mina Gouldsamadiner sa...

Fina blåmesbilder.En fågel som man inte tröttnar på och som kommer till matningen varje dag.Dessutom har den ju svenska flaggans färger oxå ;))
//kicki

Ruta Ett sa...

Åh, den är ju så himla söt och fluffig!

mossfolk sa...

Så söt, lilla herr blåmes. Eller fru?

Steel City Anna sa...

Otroliga bilder, man ser alla söta dun! Det är en så gullig fågel, upphör aldrig att förvånas över att de har kroppar som golfbollar men ändå är så graciösa :)

Mian sa...

Irene: "fågelvärldens terrier" - jo så är det nog :-)

Kicki: inte heller jag tröttnar på blåmesen.

Ruta Ett, mossfolk och Steel City Anna: fluffiga och fina är blåmesarna, alldeles bedårande små fåglar.