onsdag 25 april 2012

Landningsställ utfällt

8 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Fasten the seatbelts please!:)
Härlig bild!
Du är skicklig! Mycket!

Mian sa...

Pettas: Tack! Men det är mest pang-på-fotografererande just nu :-) Jag ska träna vidare och försöka lära mig att komponera lite mer. Dessutom MÅSTE jag lära mig bildbehandla snart...

Bea sa...

Hej!
Vilken perfekt landning och snyggt fångat.
Ha en trevlig dag /Bea

Mian sa...

Bea: Tranorna brukar ju hänga med benen på ett lustigt sätt när de går in för landning, men en gås med utfällt ställ har jag inte lyckats att plåta förrän nu :-)

mossfolk sa...

Nu har jag tittat ikapp på bilderna. Skrattmåsar har vi väldigt gott om här i år. Och fiskmåsar.
Men kattuggla har jag aldrig sett på riktigt. Så kul att det kom en flygandes sådär!

Mian sa...

mossfolk: Kattugglan brukar vi se ganska ofta i närheten av Jans torp. När Jan krattade i trädgården för några veckor sedan så satt den i granen ovanför honom och hade lite ljud för sig mitt på dagen.

pelle sa...

Håller med om att det är härlig fart i bilden, med vattenstänk och allt!

Mian sa...

pelle: Jag såg de vita prickarna, men jag har inte klonat bort dem (eftersom jag inte har något vettigt bildbehandlingsprogram ännu...), även jag tolkade det som om det var vattenstänk :-)