lördag 1 januari 2011

Dagens tips

Broddar!

6 kommentarer:

mossfolk sa...

Klokt! Jag lyckades alldeles nyss göra en tjusig (?) vurpa alldeles utanför porten. Superhalt idag!

Mian sa...

mossfolk: skönt att du inte skadade dig (det gjorde du inte, eller?).
Själv närmar jag mig femti och börjar kanske bli benskör... så det gäller att vara försiktig :)

Lena sa...

Definitivt dagens tips! Isgator vart än man ser. Synd för jag hade gärna gått ut i solen en stund.

Mian sa...

Lena: jag gillar mina "pensionärsbroddar" skarpt. Köp vettja!

Elisabet. sa...

Just såna fick jag av pv när knäet hade fått ny led, men högerbrodden bara halkade av. Men jag ska köpa nya. Man kan faktiskt slå ihjäl sig.

Mian sa...

Elisabet: ja, idag var broddarna nödvändiga - det var bitvis fullständigt glashalt.
Hoppas att du hittar en bra brodd-modell.